VAIHTO- / PALAUTUS- / REKLAMAATIO-OHJEET | Kaisla

VAIHTO- / PALAUTUS- / REKLAMAATIO-OHJEET

LUE NÄMÄ OHJEET, JOS AIOT PALAUTTAA, VAIHTAA TAI REKLAMOIDA

Ennen palautusta / vaihtoa / reklamaatiota ota yhteyttä meihin

sähköpostitse kaisla@kaislamyymala.fi tai

puhelimitse 02-233 9209 (myymälän aukioloaikoina, ks. sivun alareuna).

 

Palautuksesta on ilmoitettava meille viimeistään 14 vuorokauden kuluttua siitä, kun olet vastaanottanut paketin.
Pelkkä paketin noutamatta jättäminen ei ole hyväksyttävä kaupan peruutus.
Palautettavan tuotteen ja sen mahdollisen myyntipakkauksen on oltava jälleenmyyntikelpoinen. (Eli ehdottomasti käyttämätön ja puhdas!)
Tulosta ja täytä palautus- / vaihto- / reklamaatiolomake TAI kirjoita vastaavat tiedot tuotteen mukaan.
Pakkaa tuote hyvin ja muista laittaa pakettiin sisälle myös palautuslomake TAI vastaavat tiedot.

 

Palauta tuote meille osoitteeseen:

KAISLA / Tulostoimi Oy
Aninkaistenkatu 12
20100 Turku
Puh: 02 233 9209
 
Paketin voi myös ohjata tulemaan Pakettiautomaatti Sokos Wiklund, Eerikinkatu 11, 20105 Turku.
Matkahuollolla lähetettäessa: Matkahuolto, Turun toimipiste, Läntinen Pitkäkatu 7-9, 20100 Turku.
 

Halutessasi voit tuoda palautettavan / vaihdettavan / reklamoitavan tuotteen myös suoraan myymäläämme Aninkaistenkatu 12, Turku.

 

Palautuksen lähetyskuluista vastaa tilauksen tehnyt asiakas.

 

Kun palautus on saapunut meille:
- olemme tarvittaessa heti yhteydessä tai
- toimitamme vaihtotuotteen heti, kun mahdollista tai
- palautamme kauppasumman Paytrailin maksupalautuksena suoraan pankkitilillesi. Postiennakolla maksettujen palautusten mukaan pyydämme liittämään pankkitilinumeron.