VAIHTO- / PALAUTUS- / REKLAMAATIO-OHJEET | Kaisla

VAIHTO- / PALAUTUS- / REKLAMAATIO-OHJEET

LUE NÄMÄ OHJEET, JOS AIOT PALAUTTAA, VAIHTAA TAI REKLAMOIDA

Ennen palautusta / vaihtoa / reklamaatiota ota yhteyttä meihin

sähköpostitse kaisla@kaislamyymala.fi tai

puhelimitse 02-233 9209 (arkisin 11-18, lauantaisin 11-15).

 

Palautuksesta on ilmoitettava meille viimeistään 14 vuorokauden kuluttua siitä, kun olet vastaanottanut paketin.
Pelkkä paketin noutamatta jättäminen ei ole hyväksyttävä kaupan peruutus.
Palautettavan tuotteen ja sen mahdollisen myyntipakkauksen on oltava jälleenmyyntikelpoinen. (Eli ehdottomasti käyttämätön ja puhdas!)
Tulosta ja täytä palautus- / vaihto- / reklamaatiolomake tai kirjoita vastaavat tiedot tuotteen mukaan.
Pakkaa tuote hyvin ja muista laittaa pakettiin sisälle myös palautuslomake / vastaavat tiedot.

 

Vie tuote Postiin / Matkahuoltoon  ja lähetä se meille sinulle ilmaisena Asiakaspalautuksena osoitteeseen:

KAISLA (Tulostoimi Oy), FORUM-kortteli, Linnankatu 9-11, 20100 Turku

Halutessasi voit tuoda palautettavan / vaihdettavan / reklamoitavan tuotteen myös suoraan myymäläämme FORUM-kortteliin, Linnankatu 9-11, Turku aukioloaikoina.

 

Kun palautus on saapunut meille:
- olemme tarvittaessa heti yhteydessä tai
- toimitamme vaihtotuotteen heti, kun mahdollista tai
- palautamme kauppasumman Paytrailin maksupalautuksena suoraan pankkitilillesi. Postiennakolla maksettejen palautusten mukaan pyydämme liittämään pankkitilinumeron.