VAIHTO- / PALAUTUS- / REKLAMAATIO-OHJEET | Kaisla

VAIHTO- / PALAUTUS- / REKLAMAATIO-OHJEET

LUE NÄMÄ OHJEET, JOS AIOT PALAUTTAA, VAIHTAA TAI REKLAMOIDA

Ennen palautusta / vaihtoa / reklamaatiota ota yhteyttä meihin

sähköpostitse kaisla@kaislamyymala.fi tai

puhelimitse 02-233 9209 (arkisin 10-18, lauantaisin 10-15).

 

Palautuksesta on ilmoitettava meille viimeistään 14 vuorokauden kuluttua siitä, kun olet vastaanottanut paketin.
Pelkkä paketin noutamatta jättäminen ei ole hyväksyttävä kaupan peruutus.
Palautettavan tuotteen ja sen mahdollisen myyntipakkauksen on oltava jälleenmyyntikelpoinen. (Eli ehdottomasti käyttämätön ja puhdas!)
Tulosta ja täytä palautus- / vaihto- / reklamaatiolomake tai kirjoita vastaavat tiedot tuotteen mukaan.
Pakkaa tuote hyvin ja muista laittaa pakettiin sisälle myös palautuslomake / vastaavat tiedot.

 

Vie tuote Postiin ja lähetä se sinulle ilmaisena asiakaspalautuksena osoitteeseen: 
 
KAISLA / Tulostoimi Oy
Aninkaistenkatu 12
20100 Turku
Puh: 02 233 9209
 
Postin asiakaspalautustunnuksemme on 642316.
 
Alle 3cm paksun ja alle 2 kg painavan lähetyksen voit myös jättää näillä tiedoilla varustettuna kirjelaatikkoon.
Kirjeen päälle teksti ”ASIAKASPALAUTUS” sekä yllä oleva palautustunnus. 

 

Halutessasi voit tuoda palautettavan / vaihdettavan / reklamoitavan tuotteen myös suoraan myymäläämme Aninkaistenkatu 12, Turku.

 

Kun palautus on saapunut meille:
- olemme tarvittaessa heti yhteydessä tai
- toimitamme vaihtotuotteen heti, kun mahdollista tai
- palautamme kauppasumman Paytrailin maksupalautuksena suoraan pankkitilillesi. Postiennakolla maksettejen palautusten mukaan pyydämme liittämään pankkitilinumeron.