Toimitusehdot | Kaisla

Toimitusehdot

YLEISTÄ
Verkkokaupan tuotteita myy Kaisla / Tulostoimi Oy, Y-tunnus 0204605-3.
Myymme tuotteita Suomeen ja EU:n alueelle. Hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Mikäli tuotetta ei jostain syystä olisikaan enää saatavilla pidätämme oikeuden purkaa kauppa.

TILAAMINEN
Tuotteita voi tilata paitsi verkkokaupan kautta, myös sähköpostitse ja puhelimitse.

TOIMITUSAJAT
1) Toimitamme varastossa olevat tuotteet mahdollisimman nopeasti. Varastossa olevien tuotteiden toimitusaika on pääsääntöisesti 2-4 työpäivää. Mikäli toimitusaika pitenee huomattavasti tästä ilmoitamme poikkeuksesta sähköpostitse. Varastosta löytyvistä tuotteista ei ole erityismainintaa toimitusajasta tuotetiedoissa. Koko verkkokaupan varastovalikoima löytyy myös myymälästämme.

2) Toimimme osittain hieman eri tavalla kuin suurin osa muista kaupoista: tietyt tuotteet valmistetaan vasta tilauksen jälkeen. Ekologisista ja muistakin syistä johtuen kaikkia koko- ja värivaihtoehtoja ei löydy valmistajiltakaan heti varastosta. Tilauksesta valmistettavien tuotteiden toimitusaika on noin 2-3 viikkoa. Näiden tilaustuotteiden toimitusajasta on tieto jo kunkin tuotteen tuotetiedoissa.

3) Osaa tuotteista valmistetaan myös räätälöityinä erikoistilauksina. Näiden tuotteiden toimitusaika on valmistajasta riippuen 2-4 viikkoa. Räätälöityjen tuotteiden toimitusajan vahvistamme tilauksen jälkeen aina erillisellä sähköpostilla. Halutessasi voit jo ennen tilauksen tekemistä tiedustella tarkempaa toimitusaikaa etukäteen.

 

 

TOIMITUSTAVAT

Voit valita itsellesi sopivimman toimitustavan seuraavista vaihtoehdoista.

Toimitusosoitteeksi voi valita myös muun kuin oman osoitteensa. Tällöin sekä tilaajasta että vastaanottajasta tulee ilmoittaa täydelliset osoitetiedot.

 

- POSTIN PAKETTIAUTOMAATTI (SmartPost)

Paketti toimitetaan noudettavaksi valitsemaasi pakettiautomaattiin tai postin toimipaikkaan. Huom: matkapuhelinnumero on pakollinen, saat ilmoituksen saapuneesta paketista vain  tekstiviestitse.

- POSTI

Postipaketti: toimitetaan noudettavaksi lähimmästä postista

Postipaketti kotiinkuljetuksella: paketti tuodaan suoraan ilmoittamaasi osoitteeseen. Huom: puhelinnumero on pakollinen, jotta Posti saa sovittua paketin toimitusajan kanssasi.

Postiennakkopaketti, tuote ja rahtikulu maksetaan kokonaisuudessaan Postissa, kun paketti noudetaan.

- MATKAHUOLTO

Bussipaketti: toimitetaan noudettavaksi lähimpään Matkahuollon toimipisteeseen

- NOUTO MYYMÄLÄSTÄ

Verkkokaupan kautta ostetut tuotteet voi noutaa suoraan myymälästämme osoitteesta Brahenkatu 7, Turku myymälän aukioloaikojen puitteissa (ark. 10-18, la 10-14 / huomioi mahdolliset juhlapyhät yms. poikkeukset).

 

TOIMITUSKULUT

Yli 100 euron tilaukset ilman toimituskuluja Suomeen!
Nouto myymälästä on aina ilmainen.

Tuotteiden lähetyskulut paketin koosta riippumatta ovat postipakettina, pakettiautomaattipakettina tai bussipakettina 5€ / lähetys.

Kotiin kuljetettavan postipaketin hinta on 11,50 €
Postiennakkopaketin hinta on 11,50 €
Huom: kotiinkuljetus ja ennakkopaketit ovat aina maksullisia lisäpalveluita, joita 100 € tilausraja ei koske!

Ulkomaan lähetykset EU-alueelle toimitamme ainoastaan postipaketteina, ulkomaanpakettien hinta on 20,50 €.

Kotimaan palautukset ovat asiakkaalle ilmaisia, jos palautus tehdään ohjeidemme mukaan. Ulkomaan pakettien palautuskuluista vastaa asiakas itse.

 

MAKSUTAVAT
 

MAKSUT VISA, VISA ELECTRON TAI MASTERCARD-KORTEILLA

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.



Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7


Innova 2 
Lutakonaukio

7
40100 Jyväskylä


Puhelin: 0207 181830



VERKKOPANKIT


Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

PAYTRAIL-TILI
Luomalla oman Paytrail-tilin sinun ei tarvitse syöttää korttitietojasi tai käyttää verkkopankkitunnuksiasi jokaisen ostoksen yhteydessä. Vahvistat ostoksesi verkkokaupan kassalla parilla klikkauksella. Vain sähköpostiosoite ja salasana riittävät. Tutustu Paytrail-tiliin: http://www.paytrail.com/paytrail-tili

_

POSTIENNAKKO
Tilaus maksetaan kokonaisuudessaan, kun se noudetaan Postin toimipisteestä.

 

VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS
Verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus.
Palautus on ilmainen vain, jos noudatat ohjeitamme tuotteen palauttamisesta teet sen Postin kautta ns. asiakaspalautuksena.

Palautusoikeus koskee vain myyntikelpoisina palautettuja tuotteita. Vaatteita voi sovittaa päälle, kuten kaupassakin, mutta niitä ei saa käyttää! Emme ota palautuksena vastaan käytettyjä tai likaisia (esim. meikkitahrat, eläinten karvat) vaatteita / asusteita. Myös mahdollisen  myyntipakkauksen on oltava alkuperäistä vastaavassa kunnossa. Kaupan purkautuessa hyvitämme tuotteesta maksetun kauppahinnan takaisin asiakkaalle.
Pyydämme tutustumaan hyvin vaatteista annettuihin kokotietoihin jo ostovaiheessa, jotta ns. turhilta vaihdoilta vältyttäisiin ja saat heti sopivan vaatteen käyttöösi.

Huom: palautusoikeus ei ole voimassa myymälässä tehdyistä ostoista, vaan se koskee ainoastaan etämyyntiä (verkkokauppa).

Vaihto- ja palautusoikeus ei ole voimassa asiakkaan omien mittojen mukaan räätälöidyissä tuotteissa.

 

 

REKLAMAATIOT
Mikäli huomaat tuotteessa selvän valmistusvirheen tai et ole tyytyväinen tuotteen laatuun ota yhteyttä meihin sähköpostitse tai puhelimitse ja kerro tilanteesta.
Lähetämme vialliset tuotteet aina valmistajalle arvioitaviksi. Tähän saattaa mennä aikaa 2-3 viikkoa.
Ensisijaisesti pyrimme korjaamaan tuotteen, mutta mikäli se ei ole mahdollista toimitamme tilalle uuden vastaavan tuotteen. Mikäli tämäkään ei ole mahdollista, ehdotamme muuta vastaavaa tuotetta tai palautamme kauppahinnan asiakkaalle.
Ns. turhien reklamaatioiden välttämiseksi lue tuotteen hoito-ohjeet huolellisesti ja toimi niiden mukaisesti. Emme korvaa väärin pestyjä vaatteita tai esimerkiksi vaatekoiden aiheuttamia vahinkoja.
 

 

PALAUTUS- / VAIHTO- / REKLAMAATIO-OHJEET
Lue nämä ohjeet, jos aiot palauttaa, vaihtaa tai reklamoida:

Ennen palautusta / vaihtoa / reklamaatiota ota yhteyttä meihin

sähköpostitse kaisla@kaislamyymala.fi tai

puhelimitse 02-233 9209 (arkisin 10-18, lauantaisin 10-14).

Palautuksesta on ilmoitettava meille viimeistään 14 vuorokauden kuluttua siitä, kun olet vastaanottanut paketin.
Pelkkä paketin noutamatta jättäminen ei ole hyväksyttävä kaupan peruutus.
Palautettavan tuotteen ja sen mahdollisen myyntipakkauksen on oltava jälleenmyyntikelpoinen! (Eli ehdottomasti käyttämätön ja puhdas.)
Tulosta ja täytä palautus- / vaihto- / reklamaatiolomake tai kirjoita vastaavat tiedot muuten tuotteen mukaan.
Pakkaa tuote hyvin ja muista laittaa pakettiin sisälle myös palautuslomake.

Vie tuote postiin ja lähetä se meille osoitteeseen:

KAISLA, Brahenkatu 7, 20100 Turku
Halutessasi voit tuoda palautettavan / vaihdettavan / reklamoitavan tuotteen myös suoraan myymäläämme osoitteeseen Brahenkatu 7, Turku.

Kun palautus on saapunut meille:
- olemme tarvittaessa heti yhteydessä tai
- toimitamme vaihtotuotteen heti kun mahdollista tai
- palautamme kauppasumman sekä palautuksesta aiheutuneen postikulun ilmoitetulle pankkitilille.

 

TOIMITUS ULKOMAILLE
Palvelemme mielellämme myös ulkomaille, mutta toistaiseksi toimitamme tuotteita verkkokaupan kautta ainoastaan EU-alueelle. Ota yhteyttä sähköpostitse, mikäli toivot toimitusta EU:n ulkopuolelle: kaisla@kaislamyymala.fi.
Ulkomaille toimitettassa asiakas vastaa itse mahdollisista vaihto- tai palautuskuluista sekä mahdollisista tulli- ja muista maksuista.

Rekisteriseloste